Την Τετάρτη 11 Μαΐου και Πέμπτη 12 Μαΐου 2022, οι μαθητές/τριες της Β’ τάξης των Γυμνασίων Φιλοθέης και Κωστακιών αντίστοιχα επισκέφθηκαν το Εργαστήριο Γνώσης & Ευφυούς Πληροφορικής υπό την επίβλεψη των καθηγητών τους.
Στο πλαίσιο της διδακτικής επίσκεψης η ερευνητική ομάδα του Εργαστηρίου Γνώσης & Ευφυούς Πληροφορικής παρουσίασε στα παιδιά τις τεχνολογίες της Εικονικής (Virtual Reality) και της Επαυξημένης Πραγματικότητας (Augmented Reality) καθώς και τους τρόπους εφαρμογής τους στην εκπαιδευτική διαδικασία. Όλοι οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε εφαρμογές παιγνιοποίησης σε περιβάλλοντα VR/AR, τα οποία αναπτύχθηκαν στο πλαίσιο του έργου “HERMES”-«Η αποκατάσταση της Πολιτιστικής Κληρονομιάς ως πολλαπλασιαστικός παράγοντας για την πολιτιστική ενδυνάμωση του κοινωνικού πλαισίου».
Στόχος της επίσκεψης ήταν να αποκτήσουν οι νεαροί/ρες μαθητές/τριες μια εικόνα για την καθημερινότητα ενός ερευνητή σε ένα ακαδημαϊκό επαγγελματικό πλαίσιο, καθώς και για τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες που χρειάζεται να διαθέτει. Η επίσκεψη αποτέλεσε μια μοναδική εμπειρία για όλους κατά την οποία μικροί και μεγάλοι χάρηκαν την επαφή με την επιστήμη και την έρευνα, επιβεβαιώνοντας ότι υπάρχουν πολλοί ευχάριστοι τρόποι να προσεγγίσουν την επιστημονική γνώση.