CaseMaker

Innovative ICT-platform to enhance case-based teaching and learning (CASEMKR)

Website: www.casemaker.dk

Key activity 3: Information and communication technologies

Περίοδος Υλοποίησης: 1/1/2013-31/12/2015

Προϋπολογισμός ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ: 64.900€

Επιστ. Υπεύθυνος: Χρυσόστομος Στύλιος, Αναπλ. Καθηγητής

Εταιρικό σχήμα:
Πανεπιστήμιο της Κοπεγχάγης (Δανία)
Πανεπιστήμιο του Λουντ (Σουηδία)
Birmingham City University (Ηνωμένο Βασίλειο)
Cass Business School (Ηνωμένο Βασίλειο)
Πανεπιστήμιο του Λούμπεκ (Γερμανία)
Τ.Ε.Ι Ηπείρου (Ελλάδα)
Phases (Δανία)

Λίγα λόγια για το CaseΜaker
Το CaseΜaker είναι ένα εγκάρσιο Έργο που έχει ως στόχο την προώθηση νέων πρακτικών διδασκαλίας και μάθησης στην τριτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια επαγγελματική εκπαίδευση με τη χρήση μίας διαδικτυακής πλατφόρμας μάθησης ανοικτού κώδικα, ειδικά σχεδιασμένης για την ενίσχυση της μάθησης και διδασκαλίας με μελέτη περιπτώσεων (case-based learning and teaching). Η διαδικτυακή αυτή πλατφόρμα θα σχεδιαστεί στα πλαίσια του Έργου, θα χρησιμοποιηθεί από τα Πανεπιστήμια και θα ενισχύσει την ενσωμάτωση της διδασκαλίας μέσω της μελέτης περιπτώσεων στα προγράμματά τους.

Απώτερος στόχος του Έργου είναι να ενισχύσει τη μάθηση, να βοηθήσει τους μαθητές/σπουδαστές να αναπτύξουν τις οριζόντιες/μεταβιβάσιμες δεξιότητές τους (transferable skills) και συνεπώς να ενισχύσει και την απασχολησιμότητά τους (employability).

Η υλοποίηση της πλατφόρμας CaseΜaker θα ολοκληρωθεί σταδιακά σε βάθος τριετίας, και στόχος της είναι να αποδειχτεί κατάλληλη για εφαρμογή σε διαφορετικές κουλτούρες και διαφορετικά μαθησιακά περιβάλλοντα. Η επίτευξη αυτού του στόχου θα ισχυροποιήσει τη θέση των εταίρων του Έργου στον ευρωπαϊκό χάρτη εκπαίδευσης όλων των βαθμίδων, θα έχει μακροχρόνια θετική επίδραση στους Ευρωπαίους φοιτητές και θα συνεισφέρει γενικά στη δια βίου μάθηση.

Όλα τα παραπάνω συνθέτουν τον καινοτόμο χαρακτήρα και τη μοναδικότητα του Έργου CaseΜaker, το οποίο διευκολύνει τη συνεργατική εργασία μεταξύ εκπαιδευτικών και ερευνητών για τη δημιουργία διαδικτυακών πολυμεσικών περιπτώσεων, τη συνεργατική εργασία μεταξύ σπουδαστών για την ανάλυση πολύπλοκων περιπτώσεων, καθώς και την πρόσβαση εκπαιδευτικών/ερευνητών/σπουδαστών σε λεπτομερή πληροφόρηση σχετικά με τις διαδικασίες μάθησης.